lunes, 25 de julio de 2011

EXTRAESCOLARS

L’organització de les activitats extraescolars és un tema a tractar al començar el curs. Per a conéixer bé la forma d’organitzar estes activitats hem de llegir el següent document de ViceDirecció:















A continuació vos presentem els diferents documents que s´han d´omplir per a l´organització i desenvolupament de les activitats extraescolars:

PROGRAMACIÓ I ORGANITZACIÓ DE LES ACTIVITATS
El document Proposta d´Activitats dels Departaments s´ha de presentar a Vicedirecció al principi del curs acompanyat amb el llistat d´activitats extraescolars del curs.











El document Proposta d´Activitats s´ha d´omplir i lliurar a Vicedirecció, abans de la realització de l´activitat, incloent les signatures de tots els professors participants. La informació d´aquest document apareixerà després a la memòria d´extraescolars de cada curs.















El Pla d´activitats per als alumnes que no participen en l´activitat extraescolar és un treball que s´ha de fotocopiar i deixar a Vicedirecció per a que es faça arribar als professors de guardia.















El document Autorització per a relitzar una activitat extraescolar s´ha de lliurar a Vicedirecció una vegada recollides totes les autoritzacions junt amb un llistat dels alumnes participants.















Per a resoldre qualsevol dubte dirigir-vos a Vicedirecció. 
Gràcies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario